Dziś mamy 27 kwietnia 2024, sobota, imieniny obchodzą:

19 marca 2024

Debata kandydatów na wójta gminy Sadki. Transmisja na żywo

fot. ZM

fot. ZM

Na nakielskiej przystani trwa debata wyborcza# z udziałem kandydatów na wójta gminy Sadki.

Pretendenci do objęcia najważniejszego stanowiska w gminie Sadki - Dariusz Gryniewicz, Michał Olejniczak, Michał Piszczek i Piotr Płotka mierzą sie z pytaniami organizatorów i mieszkańców. Kandydaci mają także okazję zadać pytanie swojemu kontrkandydatowi.

Wydarzenie jest transmitowane na żywo na oficjalnym fanpage'u Sadki24.pl na Facebooku oraz na platformie Youtube.

Zapraszamy do oglądania relacji LIVE z debaty.

Oceń artykuł: 49 47

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (139) Zgłoś naruszenie zasad

    • 2 (2)

    Niestety , w dniu 19-03-2024 17:19:10 napisał:

    Niestety nie ma żadnego połączenia i nic nie widać, ani nie słychać . Ani na facebooku ani youtube

    odpowiedz

    • 2 (4)

    Mieszkaniec, w dniu 19-03-2024 17:19:33 napisał:

    Gdzie ta transmisja ? Bo nic nie działa od 20 minut?!

    odpowiedz

    • 1 (1)

    widz, w dniu 19-03-2024 17:23:56 napisał:

    nic nie widać nic nie słychac

    odpowiedz

    • 1 (1)

    sadkowianin, w dniu 19-03-2024 17:23:56 napisał:

    To prawda...nie ma nic

    odpowiedz

    • 3 (5)

    Kaziu , w dniu 19-03-2024 17:26:26 napisał:

    Po co robią ten cyrk

    odpowiedz

    • 4 (18)

    Widz, w dniu 19-03-2024 17:27:01 napisał:

    Czekają jak Gryniewicz wypadnie, jeśli źle to jutro udostępnią najciekawsze momenty, jeśli dobrze to udostępnią całość

    odpowiedz

    • 6 (10)

    Oburzony, w dniu 19-03-2024 17:27:37 napisał:

    Albo organizator ma gdzieś mieszkańców albo to ustawka - żeby nikt nic nie zobaczył - bo nawet słowa wyjaśnienia mimo zgłoszeń, że nic nie działa.

    odpowiedz

    • 4 (8)

    XYZ, w dniu 19-03-2024 17:36:29 napisał:

    Zapytajcie raczej dlaczego nagle w budynku są problemy z prądem / internetem? Budynek starostwa. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać.

    odpowiedz

    • -14 (32)

    Kos2r, w dniu 19-03-2024 17:38:46 napisał:

    Koniec debaty. Pan Olejniczak rozjechał wszystkich. Dziękujemy za uwagę

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (3)

    Hej, w dniu 19-03-2024 17:39:18 napisał:

    Ciekawe kto wyłączył neta? Robimy sondę?

    odpowiedz

    • 1 (3)

    Wyborca, w dniu 19-03-2024 17:42:58 napisał:

    Stawiam na kogoś, kto miał w tym interes.

    odpowiedz

    • 0 (0)

    back, w dniu 19-03-2024 17:47:55 napisał:

    O, wróciło.

    odpowiedz

    • 1 (5)

    dociekliwy, w dniu 19-03-2024 17:51:18 napisał:

    Dziwny zbieg okoliczności z tymi problemami. Co na to zarządca budynku? Wstyd!

    odpowiedz

    • 0 (0)

    Wlodimir, w dniu 19-03-2024 18:20:05 napisał:

    Nie można wykluczyć zakłóceń ze wschodu:)

    odpowiedz

    • 27 (37)

    Mieszkanka Sadek, w dniu 19-03-2024 18:22:01 napisał:

    Olejniczak: współpraca z sołtysami… taaaaa…. Jeździ po jednej sołtys jak po świni, bo przecież jak mówi „po osobach publicznych można”! Wstydź się człowieku!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 1 (9)

    Absolwent, w dniu 19-03-2024 18:26:40 napisał:

    Przysłuchując sie wypowiedziom nasuwa sie pytanie co z zabytkowym pałacem który mogłby przynosic dochody gminie tak jak w innych gmianch a ten zabytek za chwile bedxie ruiną ??? Czy naprawde nie można o ten zabytek zadbac ?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (5)

    Dziunia, w dniu 19-03-2024 18:29:23 napisał:

    Marek stań przed kamerami, wtedy pogadamy:) Ty mój bohaterze;)

    odpowiedz

    • -4 (16)

    Debowo, w dniu 19-03-2024 18:33:10 napisał:

    Czyli nie trzeba mieć wykształcenia żeby zostać wójtem. Wystarczy mieć mądrych pracowników..

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 14 (30)

    Bartek, w dniu 19-03-2024 18:38:48 napisał:

    Miałem okazję realizować inwestycję w gminie Sadki. Bardzo dobrze oceniam podejście Pana Dariusza i kadry, z którą miałem do czynienia.

    odpowiedz

    • -4 (6)

    Lukrecja , w dniu 19-03-2024 18:46:37 napisał:

    No i znów nie mam na Kogo głosować :(

    odpowiedz

    • 5 (11)

    GEORGE, w dniu 19-03-2024 18:47:27 napisał:

    Prowadząca wygrała debatę.

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Dyrektor, w dniu 19-03-2024 18:51:27 napisał:

    Będzie można to jeszcze gdzieś obejrzeć w calosci

    odpowiedz

    • 0 (2)

    mieszkaniec, w dniu 19-03-2024 18:52:04 napisał:

    No i po balu. Jacy kandydaci taka debata Marku. Lukrecja mam też rozwiązanie Twojego problemu - Wystartuj :)

    odpowiedz

    • 4 (36)

    klotka, w dniu 19-03-2024 18:53:39 napisał:

    glosujcie na pana Dariusza

    odpowiedz

    • 2 (8)

    fun, w dniu 19-03-2024 18:54:14 napisał:

    Proponuję komisję śledczą ds. zaników, by wyjaśniła problem z transmisją ;)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (4)

    Mizeron, w dniu 19-03-2024 18:54:48 napisał:

    Jak to dla zabawy?

    odpowiedz

    • 25 (37)

    Mieszkaniec Śmielina , w dniu 19-03-2024 18:54:51 napisał:

    Uważam, że zdecydowanie na plus wypadł Michał Piszczek i Dariusz Gryniewicz. Pan Olejniczak wyuczone regułki i personalne uszczypliwości w kierunku i pana Piszczka i Gryniewicza. Tak to jest kiedy jest się swoją kampanię buduje na kłamstwie i próbie skłócenia mieszkańców. Pan Olejniczak źdźbło w oku bliźniego widzi a we własnym belki nie dostrzega!!! Plotka najsłabiej wypadł, widać że ma najmniejsze doświadczenie polityczne. Mówię tak jak ja odczułem

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 17 (19)

    nakielanin, w dniu 19-03-2024 18:55:43 napisał:

    Szanowna Redakcjo, czy zostanie zorganizowana również debata wyborcza kandydatów na Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią?

    odpowiedz

    • 12 (26)

    Wyborca, w dniu 19-03-2024 18:57:52 napisał:

    Gratuluję odwagi wszystkim kandydatom. Natomiast gdybym miał oceniać prezencje i swobodę wypowiedzi to dla mnie najlepiej wypadki Pan Gryniewicz i Olejniczak. Będzie ciekawie.

    odpowiedz

    • -5 (9)

    Welna, w dniu 19-03-2024 18:58:54 napisał:

    Dla zabawy to kota po brzuchu można drapać

    odpowiedz

    • 18 (34)

    Idznawybory, w dniu 19-03-2024 19:00:29 napisał:

    Obecny Wójt najbardziej merytoryczny. Rewolucja gminie nie jest potrzebna, potrzeba spokoju i rozwagi. Trzeba wybrać rozsądnie.

    odpowiedz

    • 14 (14)

    Podejrzliwy, w dniu 19-03-2024 19:01:28 napisał:

    Jak będzie nakielska debata to pewnie będzie więcej zakłóceń.

    odpowiedz

    • 18 (42)

    Polak, w dniu 19-03-2024 19:01:41 napisał:

    No Pan Wójt pozamiatał merytorycznie wszystkich kontrkandydatów.Aż żal patrzeć na takiego kandydata jak Pan Piszczek, który nie potrafił się poprawnie wysłowić a co dopiero coś konkretnego zaproponować.Natomiast całe szczęście, że mogli się wspomóc kartkami papieru, które mieli przy sobie.Zasczkoczyl mnie pozytywnie Pan Płotka który był przygotowany merytorycznie ale i tak ogólnikowo bez konkretów.Co do Pana z Dębowa to chyba brak komentarza będzie najlepszym komentarzem. Reasumując tak szczerze dzisiaj to Podium wygląda następująco 1 Pan Darek,2 Pan Płotka......a dalej to długo nic.Dziekuje i pozdrawiam.

    odpowiedz

    • 11 (11)

    żywiec, w dniu 19-03-2024 19:03:06 napisał:

    Zebrania z mieszkańcami też powinny być LIVE!

    odpowiedz

    • 14 (30)

    Zosia, w dniu 19-03-2024 19:03:15 napisał:

    Pomimo zapędów portalu by promować swojego kandydata kopidołka, to bardzo dobrze wypadł Wójt, reszta tłem

    odpowiedz

    • -16 (42)

    Edward, w dniu 19-03-2024 19:05:36 napisał:

    Gryniewicz paplał co mu ślina na język przyniesie, nie odpowiadał na pytania tylko to co sam wymyślił. Słabo!

    odpowiedz

    • 3 (5)

    mieszkaniec, w dniu 19-03-2024 19:06:16 napisał:

    Oglądałem prawie całość i jakoś nie zauważyłem faworyzowania, któregokolwiek z kandydatów. No chyba, że w tej wymuszonej przerwie na początku, ale za kulisami mnie nie było :)

    odpowiedz

    • -7 (9)

    Franciszek , w dniu 19-03-2024 19:10:48 napisał:

    Ta debata była tak ciekawa, że nawet krzesło próbowało zasnąć!

    odpowiedz

    • -35 (49)

    Sadki, w dniu 19-03-2024 19:16:00 napisał:

    Brawo Michał Olejniczak najbardziej merytoryczne i rzeczowe odpowiedzi, pan Dariusz jak zwykle o wszystkim i o niczym istny polityk a reszty kandydatów chyba wgl nie było no nie zauważyłem...

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 28 (40)

    Ania, w dniu 19-03-2024 19:20:38 napisał:

    Dobrze, że była debata, bo widać, że poza obecnym wójtem, to kandydaci na wójta w ogóle nie potrafią się wysłowić i gdyby nie kartki z podpowiedziami- Kandydat Piszczek- to by nic nie powiedzieli. Olejniczak Michał pokazał wszystko co najgorsze i dlaczego nie powinien zostać wójtem

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (40)

    Pływalnia, w dniu 19-03-2024 19:26:03 napisał:

    Gryniewicz w godzinach pracy Urzędu maczanie d.. w basenie w Nakle to są te spotkania managera ?

    odpowiedz

    • 24 (28)

    Polak, w dniu 19-03-2024 19:29:06 napisał:

    Odpowiedz na komentarz pod pseudonimem Sadki,można być kogoś fanem i to jest ok nie neguje tego,natomiast bądźmy szczerzy ale Pan z Dębowa nie popisał się a wręcz przeciwnie oblał ten dzisiejszy egzamin.Pozytywnie wypadli dwaj kandydaci P.Dariusz i P.Piotr.Tzw.brudna i uszczypliwa polityka nie ma tutaj prawa bytu.

    odpowiedz

    • 23 (41)

    Mirka, w dniu 19-03-2024 19:29:47 napisał:

    Widzę, że obecny Wójt spokojem i rozwagą pokonał konkurencję. Szkoda, że kontrkandyaci bez programu i słabo z wymową. Dobrze, że była debata, bo pokazała kto się pcha na fotel wójta

    odpowiedz

    • 15 (35)

    Kos, w dniu 19-03-2024 19:30:32 napisał:

    2573573 Wójt Dariusz Hryniewicz bardzo swobodny,wiarygodne ,merytoryczne odpowiedzi .Człowiek który wielokrotnie pokazał stanowczoś ć w dążeniu do wytyczonych celów, miejscu dobrze współpracować z kadrą Urzędu ,a także z członkami Rady Gminy.Panie Darku tak trzymać i dalej realizować wszystkie priorytety naszej Sadowskiej małej Ojczyzny.

    odpowiedz

    • 32 (38)

    Marzena , w dniu 19-03-2024 19:32:24 napisał:

    Osobiście rozczarował mnie Olejniczak, sztuczny, zero emocji, ale takich nawet, które powinny być naturalne przy wypowiedzi. Ten sam ton głosu mówiąc o drogach, o żłobku, o pracy urzędu, o szkole w Dębowie i o kanalizacji i o rodzinie itd. Jedyne emocje jakie pokazał to durnowaty uśmiech kiedy mógł komuś personalnie, a nie merytorycznie dogryźć

    odpowiedz

    • 18 (18)

    Piłsudski, w dniu 19-03-2024 19:41:20 napisał:

    Debata ujawniła prawdę, że niektórym kandydatom to kury szczać prowadzać a nie pchać się na wójta.

    odpowiedz

    • 26 (34)

    Małgorzata, w dniu 19-03-2024 19:41:46 napisał:

    Olejniczak: „gmina jest jak rodzina” dlatego najlepiej z Tobą na zdjęciu z boku chłopczyku! Prowadząc swoją brudną politykę, manipulując informacją, obrażając innych, pokazałeś, że jesteś miękką fają, która boi się ludzi, bo inni stanowią dla Ciebie zwyczajne zagrożenie. Więcej pokory! Wypadałoby uzupełnić wykształcenie, bo jeśli myślisz, że inni będą na Ciebie pracować to słabiutko!

    odpowiedz

    • 3 (31)

    Mieszkanka gminy Sadki, w dniu 19-03-2024 19:44:30 napisał:

    Oglądałam debatę, nie dlatego żeby się dowiedzieć kogo wybrać, ale po to aby się upewnić , że zmiana jest konieczna. I się nie pomyliłam Jestem pewna na 100 %..... Jeśli wyborcy wybiorą obecnego wójta, nie będzie to mój wybór.Uszanuję to.Śledziłam sesje przez ostatnie lata, i ten dzisiejszy teatr pana wójta mnie nie zaskoczył Tego się spodziewałam . Będzie pan wójtem może i większości ,ale nie moim .Ale widzę światełko w tunelu- to już będzie ostatnia kadencja na pewno !!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 16 (30)

    Sadki24, w dniu 19-03-2024 19:46:14 napisał:

    Ojjjj Panie Piszczek, całe szczęście, że miałeś kartkę przed sobą, z resztą to samo tyczy się Pana Plotki, bo do teraz nie wiem jak obniży nam koszty życia codziennego. Ale chociaż ładnie Pan to przeczytał.

    odpowiedz

    • 21 (31)

    Ilona , w dniu 19-03-2024 19:48:49 napisał:

    Przekonuje mnie obecny wójt tym, że chce kontynuować inwestycje. Gmina się rozwija i trzeba być totalnym ignorantem, żeby tego nie widzieć. Zarzut Olejniczaka albo Piszczka że nie są drogi budowane co roku w KAŻDYM sołectwie jest totalnym absurdem. Budżet sołectw i gminy z pewnością nie pozwalają na zrobienie wszystkiego na raz. Działania Gryniewicza, który chce racjonalnie inwestować i nie zadłużać gminy są koronnym argumentem za tym kandydatem.

    odpowiedz

    • 0 (2)

    mieszkaniec, w dniu 19-03-2024 19:50:07 napisał:

    Hasło: wójt powinien być zależny od wyborców i rady, wydaje mi się nieco ryzykowne. W mojej ocenie powinien być dla mieszkańców, ale jednocześnie niezależny. Tak drobna uwaga:)

    odpowiedz

    • 13 (33)

    Jaro, w dniu 19-03-2024 19:52:27 napisał:

    Sadkowianie !! Wy mieszkańcy Sadek i całej gminy najwięcej wiecie czego dokonano w ostatnich latach pod dobrym,rozsądnym zarządzaniem przez p.Wojta Dariusza Gryniewicza.z fachową kadrą Urzędu z rozsądnym radnymi można wiele rzeczy zrobić.Tu chyba nikt temu nie może zaprzeczyć.Dlatego 7 kwietnia głosujemy na sprawdzonego wójta p.Darka aby dokończył wszystkie niezbędne sprawy dla dobra naszej społeczności.Panie Wojcie Dariuszu ,tak dalej trzymać.Zrobiles dużo, zrób jeszcze więcej.Sadki i gmina wdzięczni za dobra ,rozsądna pracę.Nasz wiarygodny Wójt Dariusz Gryniewicz.

    odpowiedz

    • 18 (32)

    Marek, w dniu 19-03-2024 19:56:55 napisał:

    Teraz Olejniczak chodź sobie poczytaj co ludzie o Tobie myślą. Przyjemnie Ci??? A co z Twoimi najbliższymi, którzy to czytają??? Pewnie im przykro co? Mam nadzieje, że następnym razem jak będziesz chcieć oczerniać inne osoby i będziesz ludzi skłócać może z dwa razy się zastanowisz! Chociaż patrzę na Ciebie i niestety mam wątpliwości.

    odpowiedz

    • 21 (37)

    Rrr, w dniu 19-03-2024 20:00:26 napisał:

    Panie Olejniczak Pan to się nadaje na grabarza w zakładzie pogrzebowym a nie na wojta

    odpowiedz

    • 2 (36)

    Obserwatorka, w dniu 19-03-2024 20:01:08 napisał:

    Zacznę od końca. Podsumowanie Pana Gryniewicza, które nie miało nic wspólnego z podsumowaniem, tylko było dalszymi kontrargumentami wymierzonymi w pozostałych kandydatów. Cóż za brak klasy, co potwierdza dodatkowo nonszalancki sposób siedzenia lub wywlekanie prywatnych rozmów, czyli rozmów bez pokrycia. A może jeszcze ma Pan pegazusa za pazuchą? Pan Gryniewicz uważa, że praca wójta to ciężka praca, nie chcę umniejszać, ale proszę spojrzeć jakie prace podejmują Pana wyborcy i co to jest tak naprawdę ciężka praca. A jasne zasady i regulaminy to standard większości miejsc pracy, a nie obozów pracy, które próbował Pan Gryniewicz wmówić Panu Płotce. Wypominanie czyjegoś wykształcenia Panie Piszczek? Brawo, Collegium Humanum jest pięknym przykładem znaczenia owego papierka. Co do uwag Państwa rzewnie komentujących style wypowiadania się kandydatów, pamiętajcie to jest też stres, obycie się z kamerą i to nie jest takie proste, jakby mogło się to wydawać. A za kandydatami nie ma sztabu ludzi, którzy szkolą kandydatów w dziedzinie wystąpień publicznych. No i słusznie, stare wyżeracze to już potrafią :)

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Malwina , w dniu 19-03-2024 20:01:28 napisał:

    Co macie na myśli mówiąc o oczernianiu?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 18 (28)

    Mieszkaniec Anielin , w dniu 19-03-2024 20:08:50 napisał:

    Olejniczak ty się wez za czytanie w kościele a nie na Wójta się pchasz z średnim wykrztalceniem. To nie Wiilkowyje ze inni będą na ciebie pracować.

    odpowiedz

    • 20 (30)

    Wiktor, w dniu 19-03-2024 20:11:08 napisał:

    Panie Płotka. Pan się nadaje do chakania buraków a nie na Wójta. Olejniczak ty do krematorium przebierać dojrzewających. Panie piszczek i Panie Gryniewicz. Widać dojrzałość więc mam nadzieję że będzie między wami dogrywka.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 13 (25)

    Ewa, w dniu 19-03-2024 20:12:31 napisał:

    Średnie beż matury. 5 razy oblane, może więcej ale już się zgubiłam po 5 poprawce

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 22 (34)

    Jarosław, w dniu 19-03-2024 20:12:48 napisał:

    Panie Olejniczak robisz pan wstyd sobie i swojej żonie. Udajecie wielkie państwo a tak naprawdę słoma z butów wam wystaje.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (9)

    Polak, w dniu 19-03-2024 20:15:13 napisał:

    Obserwatorka!Ma Pani rację to jest stres, natomiast dzisiaj był egzamin na to, czy ktoś się do tego nadaje, bądź nie.A gdy jesteś przygotowany merytorycznie do danych zagadnień to nie musisz czytać z kartek swoich wypowiedzi. Ponadto pamiętajmy, że nasi kandydaci,w tym obecni radni oraz prezes OSP Sadki mają niejednokrotnie do czynienia z wystąpieniami publicznymi a zatem powinni być w tej materii już doświadczeni.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 12 (14)

    K.W, w dniu 19-03-2024 20:16:28 napisał:

    Panowie, tak trochę słabo z tym czytaniem Wam idzie... :/

    odpowiedz

    • 4 (22)

    Magda , w dniu 19-03-2024 20:16:53 napisał:

    Wydaje mi się, że ogólnie wszyscy wypadli dobrze. Zgadzam się, że czytanie z kartki było słabe. Nie podobały mi się też uszczypliwości Pana Olejniczaka. Pokazał brak klasy. Pan Plłotka na plus, nie znałam go wcześniej. Piszczek nawet nawet. Końcówka i czytanie z kartki na minus.

    odpowiedz

    • 17 (25)

    Marietta, w dniu 19-03-2024 20:22:52 napisał:

    Panie Piszczek, a trzeba było kobiety nie wywalać z miejsca parkingowego przed kościołem! Przecież mogłam być Pana zwolenniczką. Jeśli w taki sam sposób będzie Pan obsługiwać mieszkańców Gminy Sadki to ja naprawdę podziękuję. Zawsze był Pan człowiekiem opryskliwym. Szkoda.

    odpowiedz

    • 16 (24)

    Monika, w dniu 19-03-2024 20:23:31 napisał:

    Panie Michale teraz pan widzi co myślą o Panu znajomi i pseudo przyjaciele. Więc odpuść sobie kandydowanie bo fala hejtu się nigdy nie skończy.

    odpowiedz

    • 3 (23)

    Mieszkanka Ł., w dniu 19-03-2024 20:24:04 napisał:

    Wstyd,wstyd i jeszcze raz wstyd....Ludzie, mieszkańcy gminy Sadki ,co Wy robicie ??? Przestańcie obrażać innych.Jak tak można? Manipulują nami, a My tymi obelgami tak rzucamy Wszystkie obrzydliwe komentarze są przychylne dla naszego obecnego wójta..To jest straszne !!! Będą wybory, pójdziemy zagłosować na swojego kandydata ,i tyle. Ale nie uczestniczymy w tym strasznym procederze.Święta niebawem, nasze dzieci do domów rodzinnych wrócą na święta, a My jak ....O to niektórym chodzi, aby nie swoimi rękami robić porządek .Nie róbmy tego.Zdecydujmy na wyborach, W ciszy własnego sumienia.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 22 (34)

    Sadki.pl, w dniu 19-03-2024 20:26:35 napisał:

    Olejniczak, zwijaj banery!!!!

    odpowiedz

    • 13 (23)

    Każdy słyszy. , w dniu 19-03-2024 20:27:19 napisał:

    A Pana P. Dalej boli jadwiżyńki MAN. Jak będzie Pan Wojtem zabierze Pan Mana do Sadek?! Z tej zazdrości.

    odpowiedz

    • -11 (15)

    Celina, w dniu 19-03-2024 20:27:47 napisał:

    Polak ewidentnie jesteś przewodniczącym komitetu wyborczego Gryniewicza bo wątpię że są tacy ludzie którzy właśnie tak myślą w naszej gminie i albo tak jest albo masz bardzo niski poziom inteligencji

    odpowiedz

    • 1 (3)

    Pax, w dniu 19-03-2024 20:27:54 napisał:

    Pokój między chrześcijany!

    odpowiedz

    • -13 (21)

    Smielin, w dniu 19-03-2024 20:31:05 napisał:

    Patrząc na tą debatę to naprawdę nie ma na kogo zagłosować Olejniczak na mały plus

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Polak!, w dniu 19-03-2024 20:47:10 napisał:

    Celina.Bardzo ładny pseudonim? Ja jestem Polakiem i pisze w moim tylko imieniu nie żadnego z kandydatów. Natomiast Pani widać co gorsza puszczają....nerwy czy jakoś tak

    odpowiedz

    • 4 (10)

    Plus ujemny , w dniu 19-03-2024 20:50:40 napisał:

    Lekcja dla nas wszystkich przed wyborami funkcja wójta, czy radnego to nie tylko funkcja reprezentatywna, gdzie pozujemy do zdjęć, ale głównie konkretne pomysłu i skuteczne działanie. (Przestańcie udostępniać każdy jeden event mający miejsce w naszej gminie, bo to nie pokazuje waszego wkładu w dane działanie, w szczególności, że staliście się aktywni w social mediach tuż przed wyborami - zaskoczenie...)

    odpowiedz

    • -15 (35)

    Teodor, w dniu 19-03-2024 20:51:23 napisał:

    Jadą na tego Olejniczaka a chłopak najlepiej wypadł jestem już emerytem i będę na niego głosował

    odpowiedz

    • -7 (11)

    Celina, w dniu 19-03-2024 20:54:24 napisał:

    Informacja dla Polaka Celina 48lat mieszkanka gminy Sadki od urodzenia to chyba też polka?..

    odpowiedz

    • 22 (26)

    Jola, w dniu 19-03-2024 20:54:34 napisał:

    Grabarz widać,że tylko doły umie kopać w rzeczywistości i pod innymi kandydatami, ale sam w nie wpada

    odpowiedz

    • 20 (28)

    Wiera, w dniu 19-03-2024 20:55:02 napisał:

    Pytanie: dlaczego baner Olejniczaka wisi na płocie kościelnym w Sadkach, przecież jest zakaz wieszania politycznych banerów na płotach kościelnych wydany przez biskupów, czy ksiądz o tym nie wie? Radzę to zdjąć!!!

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Polak!, w dniu 19-03-2024 20:58:34 napisał:

    Info dla Celiny48.Gratulacje.

    odpowiedz

    • 20 (22)

    Mieszkanka Anielin, w dniu 19-03-2024 21:02:19 napisał:

    W Anielinach na przejeździe też wisi bezprawnie. Oby mandaty się posypały

    odpowiedz

    • -2 (20)

    Mieszkaniec M, w dniu 19-03-2024 21:23:00 napisał:

    Większość komentujących to potrafi tylko krytykować, ale jakby mieli się pokazać w takiej debacie publicznie to by nie wiedzieli co powiedzieć, ale w komentarzach to najwięksi znawcy, wszystko o wszystkich wiedzą a o sobie to zupełnie nic. Tylko na każdego hejt wylewają, jak coś do kogoś macie to powiedzcie to w twarz a nie kozaków w internecie zgrywacie. Wiadomo nikt idealny nie jest i nikt nie jest w stanie wszystkim dogodzić ale to co niektórzy piszą to pokazują jaki poziom inteligencji mają. Każdy ma swojego kandydata na którego zagłosuję więc głupie komentarze co niektórzy niech zostawią dla siebie.

    odpowiedz

    • -3 (17)

    Król Karol, w dniu 19-03-2024 21:23:13 napisał:

    Czy ktoś wypowiedział się na temat przyszłego z-cy oraz bierności obecnego z-cy . Przecież nie padły wszystkie pytania z portalu

    odpowiedz

    • -10 (20)

    Pracownica, w dniu 19-03-2024 21:28:29 napisał:

    Może się wkoncu zmieni bo już mam serdecznie dość tych sztucznych uśmiechów do petentow gdzie w środku u nas panuje taka zgryzlica że jedna druga by zadrapała a szczególnie ta....jedna

    odpowiedz

    • 11 (31)

    Olek, w dniu 19-03-2024 21:33:14 napisał:

    Jedno co można powiedzieć w podsumowaniu tej debaty to tyko podziwiać tych trzech nowych kandydatów na Wójta ale tylko za odwagę ,za to że próbują- ale to nie stanowisko dla Was - brak kompetencji,brak merytoryki ,brak podstawowej wiedzy / pewnie kadencja była by za krótka aby się czegoś nauczyc/ przygotowana Wasv wiedza" z kartki to za mało Panowie. Przyznacie że to jednak nie dla Was.Pozostancie sobą i życzę wszystkiego najlepszego w Waszych dotychczasowych działaniach.Natomiast dotychczasowemu Wójtowi życzę zwycięstwa w wyborach i oby ta ostatnia kadencja była pełna sukcesów i była zwieczeniem wieloletniej pracy Pana Wójta na rzecz Sadek i całej gminy.

    odpowiedz

    • -12 (28)

    czas na zmianę, w dniu 19-03-2024 21:48:20 napisał:

    Brawo Michał P, dla mnie zwycięzca. Tak trzymać. A wszyscy tam mieli maturę?

    odpowiedz

    • 8 (14)

    szok, w dniu 19-03-2024 21:49:54 napisał:

    przeczytac z kartki. ten się jąka. ten nie wykorzystuje czasu dla prezentacji. ten tylko średnie. ten aż wyższe. ten pozdrawia swoje dziewczyny, ten emeryt. po 5 min ogladania odechciało sie.

    odpowiedz

    • -2 (16)

    uwaga, w dniu 19-03-2024 22:02:06 napisał:

    Czy redakcja skieruje doniesienie do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych? szok co za afera ? Proszę o rozwinięcie tematu.

    odpowiedz

    • -8 (24)

    brawo Michały, w dniu 19-03-2024 22:04:41 napisał:

    Z tą fakturą, to czuję się jako mieszkaniec, jakby mnie ktoś okradł. Tak nie może być. co na to organy ścigania? czy kandydują na radnych jacyś funkcjonariusze publiczni?

    odpowiedz

    • 6 (30)

    babcia jadzia, w dniu 19-03-2024 22:16:33 napisał:

    Spokojny dobry człowiek, grzeczny zawsze ukłoni się porozmawia ,a jak by Pan wojt łam w Urzędzie to poprosił mnie do gabinetu i hetbate Pani przyniosła..A Pan wójt Gryniewicz mnie wysłuchał i zawołał jednego Pana który załatwił moja sprawe ..To mój wnuczek pisal i wiecej nie chce..głosujcie na Pana Darka

    odpowiedz

    • -6 (20)

    Mieszkanka dębowa , w dniu 19-03-2024 22:21:34 napisał:

    Jest mi wstyd za to kto nas reprezentuje. Znam tego kandydata osobiście i niestety wszystko co wyżej napisane jest prawdą. Oczywiście to moja opinia. Każdy może mieć swoją.

    odpowiedz

    • -4 (14)

    za d wziąć, w dniu 19-03-2024 22:25:12 napisał:

    A słynny temat wysypiska śmieci tylko liźnięty. Żaden z kandydatów się nie odważył. A to dopiero gorąca sprawa.

    odpowiedz

    • -3 (13)

    niezapominajka, w dniu 19-03-2024 22:33:47 napisał:

    A kto był odpowiedzialny za finanse za czasów tej faktury? Był jakiś s...nik?

    odpowiedz

    • -11 (25)

    rymowanka, w dniu 19-03-2024 22:35:55 napisał:

    Wygrały Michały - moim zdaniem

    odpowiedz

    • -6 (14)

    wuhan, w dniu 19-03-2024 22:42:43 napisał:

    Covid w 2019? chyba się przesłyszałem? Proszę o sprostanie lub wyjaśnienie.

    odpowiedz

    • 10 (24)

    Daria, w dniu 19-03-2024 22:44:12 napisał:

    Jedyna osoba, która miała coś do powiedzenia to obecny wojt, reszta to wstyd, że chcą reprezentować gminę. Słowa od siebie nie powiedzieć

    odpowiedz

    • 10 (26)

    Stanislaw, w dniu 19-03-2024 22:44:38 napisał:

    Nikt nie może zaprzeczyć chyba jak wiele rzeczy dokonano w naszej gminie .Ja tylko proszę pana wójta Gryniewicza ,aby w swojej ostatniej kadencji ,jeszcze bardziej mobilizował swoich urzędników do pozyskiwali środki z Unii ,składali wnioski ./niech nasza gmina jeszcze bardziej się rozwija /a Panie wójcie nadal tak pracowac,z radnymi i zawsze być blisko swoich mieszkańców i ich również słuchać.trzumamy z rodziną kciuki.

    odpowiedz

    • 19 (27)

    anonim111, w dniu 20-03-2024 07:15:32 napisał:

    Niestety w debacie bardzo widoczne jest słabe wykształcenie p. Olejniczaka, choćby w kwestii kontroli pracowników urzędu - to są podstawy w budżetówce ; jak widać wyuczone regułki nie wystarczą i łatwo zagiąć takiego kompetentną odpowiedzią - i tu brawo p. Płotka. Dodatkowo uwagi dotyczące rodziny i prywatnego zycia - typowe dla osób z małych środowisk. Mnie nie przeszkadza pana młody wiek, a brak wykształcenia. gmina to nie oddział zakładu w którym pan pracuje, czy cmentarz-gdzie nikt sie nie poskarży

    odpowiedz

    • -12 (22)

    Aga, w dniu 20-03-2024 07:57:02 napisał:

    Nie trzeba byc dobrze wykształconym; aby dobrze zarządzać . Wystarczy że będzie rozumiał potrzeby mieszkańców i realizował plany i ich prośby. Brawo Panie Michale.

    odpowiedz

    • -15 (23)

    Aga, w dniu 20-03-2024 07:58:52 napisał:

    Brawo Piotr Płotka fenomenalne wystąpienie!

    odpowiedz

    • -5 (11)

    Aniolek, w dniu 20-03-2024 08:14:14 napisał:

    Sprawdzę czy w niedzielę będzie Teleranek. Bo jeden tak patrzył z za musztardy, że mam w tym zakresie wątpliwości.

    odpowiedz

    • 12 (28)

    Rafał, w dniu 20-03-2024 08:15:25 napisał:

    Trzymanie łopaty to nie to samo co kierowanie gminą p. Olejniczak. M. Piszczek jadący na tym,że ojciec był wcześniej to za mało, jeszcze samemu trzeba coś reprezentowac, a tu ani be ani me ani kukuryku

    odpowiedz

    • 15 (29)

    Dębowo, w dniu 20-03-2024 08:25:49 napisał:

    Dariusz Gryniewicz bardzo dobre wystąpienie, fakty się same obronią a my jako jedyna gmina w powiecie nie mamy zadłużenia i to jest wielki sukces oraz podwaliny pod rozwój! Kontynuacja Pana rządów jest bardzo potrzebna w Sadkach. Inwestycji było bardzo dużo i jeśli szło by to dalej to za kolejnych pięć lat z pewnością Sadki zyskają!

    odpowiedz

    • -8 (12)

    Zainteresowany, w dniu 20-03-2024 09:02:12 napisał:

    Zastanawia mnie jedna rzecz, kto wymyślił plan na rozbudowę szkoły. Przecież to że aktualnie jest przepełnienie szkoły to efekt nieudolnych reform rządowych. Wydamy mnóstwo pieniędzy na rozbudowę, będ,ie to trwało z 5 lat i za chwilę nie będzie komu chodzi do tej szkoły. To całkiem odklejony pomysł. Dlaczego nikt nie poruszył tematu azbestowych rur wodociągowych które trują mieszkańców. Kandydaci wszyscy słabi wypadli. Zero konkretów.

    odpowiedz

    • -8 (16)

    Ciekawe, w dniu 20-03-2024 09:15:58 napisał:

    Włodarzu, o której dziś byłeś na stanowisku? Swoją drogą redakcji tyle lat to nie interesowało .

    odpowiedz

    • -4 (6)

    Odkrycie roku, w dniu 20-03-2024 09:26:55 napisał:

    Jaki rury doprowadzają wodę do szkoły ? Prosze o takie pytanie dla odpowiedzialnych za tematyke

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -7 (9)

    Stara niemoc, w dniu 20-03-2024 09:48:41 napisał:

    W wielu gminach funkcjonują biura które pomagają mieszkańcom przejsc przez skaplikowane procedury Czystego Powietrza. Czy w Sadkach jest coś takiego. Czy zabrakło na takie zadania energii?

    odpowiedz

    • -6 (22)

    Mrozowo, w dniu 20-03-2024 10:03:30 napisał:

    To ,że gmina nie ma długów to zasługa poprzedniego Skarbnika , a nie Wójta, który do pracy nie przyjeżdżał, a pracownicy jeździli służbowym autem do Bydgoszczy, aby jaśnie pan podpisał. Niczym się nie interesował, a teraz się obudził jak wybory blisko. Wójt musi być miejscowy a nie tylko po wypłatę przyjeżdżać. To, że urząd dobrze funkcjonuje to tylko i wyłącznie zasługa pracowników. Zresztą przez ten czas Ci merytoryczni pracownicy, którzy się na Panu Wójcie poznali odeszli do innych miejscowości pracować.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (21)

    Jarek, w dniu 20-03-2024 10:07:45 napisał:

    Jedyna gmina, która rozwija się w całości, wszędzie są inwestycje i nie zadłuża się, by te inwestycje wykonywać to gmina Sadki. Dzięki Wójcie

    odpowiedz

    • -4 (12)

    Zainteresowany, w dniu 20-03-2024 10:24:02 napisał:

    Zabrakło najważniejszych, zajęli się łatwymi tematami, drogi, oświetlenie. Gdzie konkrety takie jak ekologia wymiana piecy, budowa sieci gazowej, i rozbudowa kanalizacji. Wójt chce stworzyć sobie spółeczkę która ma się zajmować obsługą wodociągów i kanalizacji, która będzie przytułkiem dla kolesi. Po co powielać stanowiska, nie będzie napewno taniej. Trzeba działać skuteczniej a nie tylko propagandowo bo w tym aktualny wójt jest mistrzem.

    odpowiedz

    • 7 (11)

    Witek, w dniu 20-03-2024 10:28:41 napisał:

    Widać,że przegrani w debacie i ich klakierzy muszą się popisać. Fakty są takie,że w gminę Sadki kontrkandydaci na wójta nie potrafią sklecić nawet paru słów składnie. Reprezentacja mojej gminy Sadki to przywilej i zaszczyt.

    odpowiedz

    • -2 (20)

    Lokalny patriota, w dniu 20-03-2024 13:23:23 napisał:

    Pozwoliłem sobie na obejrzenie całej relacji z debaty. Jestem rozczarowany. Obecny pan Wójt popisywał się wiedzą i kompetencją wynikającą z dostępu do bieżących informacji i danych o pracy urzędu. Mówił o sukcesach na które niestety zapracowali wyłącznie jego byli i obecni podwładni. Pan Wójt podczas debaty z dużą łatwością ripostował i podważał kompetencję kontrkandydatów. W debacie zabrakło mi przede wszystkim rozliczenia działalności i postaw obecnego Wójta w trakcie jego prawie 10 letniej kadencji. Nie sposób zapomnieć o tym, że p. Darek zwolnił wielu w mojej ocenie dobrych i przydatnych pracowników. Zredukował sprzęt do utrzymania dróg. Zlikwidował również grupę remontowo porządkową co skutkuje tym, że nie są wykaszane trawniki, obcinane drzewa i utrzymywane w należytym porządku przystanki autobusowe. Powyższe i jeszcze wiele innych uwag nie pozwoli mi na to by w zbliżających się wyborach zagłosować na Dariusza G. Wybór spośród pozostałych kandydatów nie będzie łatwy ale najbliżej jest mi do pana Piotra P.

    odpowiedz

    • -8 (16)

    Mieszkanka Sadek, w dniu 20-03-2024 13:38:32 napisał:

    Debata nie była łatwa widać było stres u panów ale chyle czoła i gratuluję odwagi .Dziękuję że szanujecie wyborców,jako jedyni w całym powiecie nakielski wzięliście udział w debacie w całości.W moim odczuciu najlepiej wypadli pan Olejniczak i pan Gryniewicz. Stawiam na młodych i ambitnych Panie Michale ma Pan Nasze głosy.

    odpowiedz

    • 6 (16)

    Adrian, w dniu 20-03-2024 13:50:36 napisał:

    Obejrzałem debatę i niestety zawiedziony jestem postawą nowych kandydatów, którzy poza tym, że nie są w stanie nic bez kartki powiedzieć to jeszcze nie mają pomysłu na gminę Sadki. Wójt widać, że w formie

    odpowiedz

    • 7 (15)

    Ela , w dniu 20-03-2024 17:13:43 napisał:

    Panie Olejniczak, w Dębowie mówią że opowiada Pan chce Pan zostać wójtem żeby spłacić kredyt. Mam nadzieję że się nie uda. Pozdrawiam

    odpowiedz

    • 0 (8)

    Lol, w dniu 20-03-2024 17:39:33 napisał:

    Ludzie trochę kultury osobistej , kto co ma do spłacenia to jest jego sprawa!!!

    odpowiedz

    • -4 (10)

    Dyzma, w dniu 20-03-2024 18:31:06 napisał:

    Panowie Piszczek i Płotka wielki szacunek dla was poraz pierwszy w takiej roli i sytuacji bylo super życzę wam aby druga tura była wasza

    odpowiedz

    • -9 (19)

    Gabrysia , w dniu 20-03-2024 18:32:25 napisał:

    Zastanawia mnie tylko to dlaczego w większości bardzo nie miłych komentarzy trafią w Pana Olejniczaka mam wrażenie że piszą je te same osoby.Panie Olejniczak w moim odczuciu próbują pana zniesławić bo widzą w Panu duże zagrożenie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (12)

    Sadkowianin , w dniu 20-03-2024 22:49:41 napisał:

    Ja wierzę że mieszkańcy Sadek zrozumieją że czas zagłosować na mieszkańca gminy. Ktokolwiek z nowej trójki na pewno lepiej zadba o gminę od od kogoś niezwiązanego z gminą bo będzie działał również dla siebie. Postawmy na lokalny patriotyzm. Wystąpień publicznych można się nauczyć.

    odpowiedz

    • 4 (10)

    Nauczycielka , w dniu 21-03-2024 10:09:00 napisał:

    Rozbudowa szkoly- absurd! Szkoła w Sadkach posiada także swoją filie w Dębowie. Wystarczyłoby tylko odwrócić kurs autobusu, gdzie dzieci byłyby zawozone do Dębowa, tam sa przecież nieliczne klasy, a utrzymanie szkoły kosztuje. Zresztą w pobliżu także znajduje się szkoła w Anielinach, która zapewne rowniez chętnie przyjęłaby dzieci. Dlatego uważam, że pieniądze przeznaczone na rozbudowę mogłyby być przeznaczone na ważniejsze inwestycje. Trzeba tylko pomyśleć i wykorzystać potencjał z tego co już jest

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Jan, w dniu 21-03-2024 10:45:11 napisał:

    Jak widać było na debacie tylko obecny Wójt jest przygotowany merytorycznie bo reszta to słabiutko nawet z czytaniem z kartki

    odpowiedz

    • -4 (4)

    Mariola, w dniu 21-03-2024 13:48:46 napisał:

    Panie Piszczek trzymam kciuki!

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Korzystanie ze środowiska
500PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
Ochrona środowiska dla firm
od 50PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności ustawienia świateł
Pamiątka A4
20,00 zł PLN
Rejestracja podmiotów gospodarczych
od 50PLN
Zezwolenie na transport odpadów
od 2000PLN
Aparat dla dzieci
99,00 złPLN
0

38. rocznica katastrofy w Czarnobylu. Konsekwencje zdrowotne i środowiskowe

W kwietniu 1986 r. całym światem wstrząsnęła wiadomość o awarii #w Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej położonej na terenie ZSRS, ok. 100 km. na północ od Kijowa. W efekcie błędów operatorów przeprowadzających jeden z testów oraz wad konstrukcyjnych reaktora jądrowego 26 kwietnia 1986 r. o godzinie 1:23 doszło do dwóch wybuchów.

(czytaj więcej)
0

Sprawdzono jakość handlową jaj. Jakie nieprawidłowości stwierdzono?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów #Rolno-Spożywczych (IJHARS) przedstawia wyniki planowej kontroli w zakresie jakości handlowej jaj, przeprowadzonej w IV kwartale 2023 r. w sklepach spożywczych i innych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

(czytaj więcej)
0

Pogoda wprost wymarzona. Wędrówka wzdłuż meandrującej rzeki

Dzisiejszą 16 kilometrową wędrówkę rozpoczęliśmy# i zakończyliśmy na przystani Powiat Nakielski.

(czytaj więcej)
0

Piękna trucicielka. Konwalię należy trzymać z dala od dzieci

Najpierw z kłącza wyrasta zielona łodyżka, a dopiero później #pojawiają się drobne dzwonki ukryte pomiędzy dużymi, zielonymi liśćmi. Tak rozkwita konwalia majowa, która przyciąga delikatną wonią. Jej piękne, białe kwiaty od wieków są symbolem niewinności. Dziko rosnąca roślina ma wiele właściwości leczniczych.

(czytaj więcej)